אונלי פאנס: כל מה שרציתם לדעת על האפליקציה שמשגעת את העולם

אונלי פאנס

אחת האפליקציות שעוררו הכי הרבה רעש בשנה החולפת היא אונלי פאנס (Onlyfans) – אפליקציה שמחברת בין ידוענים (סלבס) למעריצים שלהם. על פי הערכות, לאפליקציה כבר יש כ-30 מיליון משתמשים בעולם, וקצב ההצטרפות גדל כל הזמן. 

באמצעות אונלי פאנס, העוקבים יכולים לקיים אינטראקציה עם הכוכבים המועדפים עליהם, ולקבל תוכן בלעדי. האפליקציה מציעה מספר דרכים שונות לסלבריטאים לייצר רווח מחשבונותיהם. הדרך העיקרית היא גביית דמי מנוי חודשיים. את גובה דמי המנוי קובע כל משתמש בעצמו (בניכוי 20% עמלה). המחיר לחודש יכול לנוע בין דולרים בודדים לבין כמה עשרות ואף מאות דולרים. פרט לדמי המנוי, מאפשרת הפלטפורמה למשתמשים לשלוח לכוכבים האהובים עליהם גם טיפים תמורת מחוות שונות, כגון שיחה פרטית בצ'ט או אזכור שמו של המשתמש בסרטונים.

אחת הסיבות להצלחה הגדולה של אונלי פאנס היא העובדה שהיא מאפשרת ליוצרי תוכן לקבל הכנסה נוספת עבור התוכן שלהם. כוכבי רשת שבעבר העלו תוכן לאינסטגרם ונהנו מחשיפה גדולה אבל לא מהכנסות, יכולים עכשיו להרוויח כסף באופן ישיר ולהתפרנס מהתוכן שלהם. הם יכולים לעשות את זה במקביל לעבודה במשרה מלאה, או להשקיע פול טיים באונלי פאנס.

נכון להיום, רוב הכוכבים באונלי פאנס משתמשים בה כדי למכור תמונות עירום ותוכן אירוטי, אך זה ממש לא אומר שהפלטפורמה משמשת רק למטרה זו. יש גם חשבונות מצליחים שלא כוללים עירום, וישנם מוזיקאים ואמנים  רבים מתחומים שונים, שנהנים מהאפשרות להיות בקשר ישיר עם המעריצים, לחשוף בפניהם תוכן בלעדי ולקבל תמיכה כספית.

אונלי פאנס בישראל

אונלי פאנס בישראל אמנם נמצאת עדיין בתחילת הדרך, אבל גם כאן מספר המשתמשים הולך וגדל בהתמדה. ישנן מספר כוכבות ישראליות ידועות אשר פתחו שם ערוצים, יש קבוצת פייסבוק לייעוץ בנושא והמודעות לנושא הולכת וגדלה. אחת הסיבות לכך היא שבקרוב גם הרשת החברתית טוויטר תציע מודל דומה, במסגרתו משתמשי טוויטר יוכלו לקבל תשלום ממשתמשים אחרים תמורת תוכן בלעדי. ככל הידוע טוויטר לא מתכוונת לגבות עמלה על השירות.ככל שהמודל של גביית דמי מני מהצופים יהיה פופולארי יותר, ההערכה כי משתמשים מכל התחומים יאמצו את השיטה, ויתחילו לגבות כסף על התוכן שלהם – החל ממדריכי איפור ועד אימונים אונליין.

במידה ואתם מתעניינים בפתיחת חשבון אונלי פאנס בישראל, יש כמה צעדים שעליכם לעשות תחילה:

1. להבין מי קהל היעד שלכם.

2. לבחור את הנישה שבה תפעלו.

3. לתכנן קדימה איזה תוכן אתם עומדים ליצור, ואיך תצלמו אותו.

4. לקבוע מחיר חודשי הגיוני עבור התוכן שלכם.

אולי יעניין אתכם גם: איך משיגים יותר עוקבים בטיקטוק

מאמר זה הינו אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ משום סוג

אהבתם את המאמר? שתפו

Share on facebook
פייסבוק
Share on whatsapp
ווטסאפ
Share on twitter
טוויטר
Share on telegram
טלגרם