איך לשרוף 500 קלוריות: 20 פעילויות מומלצות

לשרוף 500 קלוריות ביום הנה משימה לא פשוטה, אך אפשרית בהחלט. אולי תתפלאו לשמוע, אך הצעד הראשון בדרך לשרפת קלוריות הוא לא רכישת הליכון משוכלל או מנוי לחדר כושר, אלא דווקא מציאת זמן. יש הרבה דרכים לשרוף קלוריות, אך כולן ידרשו מכם השקעה של שעה עד שעתיים ביום. כבד עליכם? הכושר שלכם עדיין לא מי יודע מה? אפשר להתחיל גם בקטן – ולשרוף רק 100 קלוריות ביום, בפעילות יומיומית שגרתית.

לפני שאתם מתחילים, זכרו להקפיד על כל כללי הזהירות: שתו מים, מרחו קרם הגנה וחבשו כובע אם אתם מתאמנים בשמש. ולפני הכל – אם אתם ספורטאים בתחילת הדרך, אל תקפצו מיד לאימון אינטנסיבי. עברו קודם את הבדיקות הגופניות הדרושות, התחילו להתאמן בהדרגה והתייעצו עם איש מקצוע.

מרגישים מוכנים לאתגר? הנה 20 פעילויות שקיבצנו עבורכם, שישרפו לכם עד 500 קלוריות ביום (תלוי במשקל גופכם):

1. התחילו את היום עם שיעור יוגה. גם תשרפו 500 קלוריות וגם תתחילו את היום רעננים ואנרגטיים.

2. עוד דרך נהדרת לפתוח את היום: קפצו בחבל במשך חצי שעה עד ארבעים דקות (בלי לרמות) – ו-500 קלוריות יקפצו מכם.

3. יותר בעניין של לא לצאת מהמזגן? שטפו, נקו אבק, טאטאו ובקיצור נקו את הבית כמו שצריך במשך שעתיים. בנוסף לשרפת הקלוריות תקבלו בונוס: בית מצוחצח!

4. עבדו בגינה במשך שעה וחצי. עשבו, שתלו, נכשו ועדרו. אם אין לכם גינה משלכם ואתם חובבי עבודת אדמה –  מצאו גינה קהילתית קרובה.

5. דווקא יש לכם גינה? כסחו את הדשא במשך שעה ורבע.

6. שחקו אותה רוק סטאר: שעתיים ורבע של נגינה בגיטרה (בעמידה, כמובן, לא בישיבה מול המדורה) ישרפו לכם 500 קלוריות בכיף.

7. הוציאו את האגרסיות: הרביצו לשק אגרוף שעה ורבע עד שעה וחצי, ותשתחררו גם מקלוריות וגם מעצבים.

8. לכבוד הקיץ שהגיע: שחקו במשך שעה כדורעף חופים, ורק אל תשכחו כובע וקרם הגנה מהשמש.

9. עוד בילוי מושלם בקיץ: שחו במשך שעה.

10. לחילופין, שחקו טניס במשך שעה.

11. צאו לערב באולינג עם החבר'ה. שעתיים של משחק הם לא רק בילוי כיפי, אלא גם דרך נהדרת לשרוף 500 קלוריות.

12. ותרו על המעלית. חצי שעה עד שעה של עלייה במדרגות ישרפו לכם 500 קלוריות ביום.

13. סעו חצי שעה על רולרבליידס – זה כיף!

14. אתם וגלגלים לא הולך יחד? צאו להליכה מהירה של שעה וחצי.

15.  שחקו עם הילדים בחוץ. השתוללו איתם במשך שעה (כדורגל, תופסת וכו') ותשרפו 500 קלוריות משפחתיות.

16. רכיבה על אופניים: בהתחשב בתנאי השטח ומשקלכם, תוכלו לשרוף עד 600 קלוריות בחצי שעה של רכיבה.

17. שחקו כדורסל עם החבר'ה במשך 50 דקות.

18. ימי הביניים זה כאן: רכבו על סוס במשך 45 דקות.

19. נוסעים לאילת? צאו לסיבוב שנורקל של שעה וחצי.

20.  הדרך הכיפית והיקרה מכולן: צאו לסיבוב קניות של שעתיים וחצי. תחזרו עניים יותר, אך גם רזים יותר!

מאמר זה הינו אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ משום סוג

אהבתם את המאמר? שתפו

Share on facebook
פייסבוק
Share on whatsapp
ווטסאפ
Share on twitter
טוויטר
Share on telegram
טלגרם