איך משיגים יותר עוקבים בטיקטוק: כל מה שצריך לעשות

יותר עוקבים בטיקטוק

רוצים להשיג יותר עוקבים בטיקטוק (וגם הרבה יותר צפיות)? דבר ראשון – צריך להבין איך האלגוריתם של טיקטוק עובד, כי ברגע שמבינים איך הוא עובד, מתחילים ליצור תוכן בהתאם, ומגדילים את הסיכוי לחשיפה.

אז כשאנחנו מדברים על האלגוריתם אנחנו בעצם מדברים על הפיד שנקרא פוריו, שהוא הפיד הראשי של טיקטוק, ומה טיקטוק בוחרת להראות לנו שם. יש הרי מיליוני סרטונים בטיקטוק – למה אנחנו רואים את הסרטונים המסויימים האלה ולא דברים אחרים? למה יש יוצר מסוים שקופץ לנו שוב ושוב? ומה אנחנו יכולים לעשות כדי שכמה שיותר אנשים יראו את התוכן שלנו?

אז התשובה כאמור היא הדרך שבה האלגוריתם של טיקטוק עובד, והדברים שהוא לוקח בחשבון. אז הנה כמה הדברים הכי חשובים שהאלגוריתם של טיקטוק משקלל:

  • מיקום ושפה – נתחיל מהכי בייסיק – טיקטוק יודעת מאיפה אתם בעולם, ואיזו שפה אתם דוברים. היא גם יודעת שאנשים אוהבים לראות תוכן מקומי בשפה שלהם ולכן היא תיתן עדיפות לתוכן בעברית. אם הייתם עכשיו ביפן, סביר להניח שהרבה מהסרטונים שלכם היו בשפה היפנית.
  • השלמת צפייה בסרטון – ראיתם סרטון ותוך שנייה כבר עברתם לסרטון הבא? מבחינת טיקטוק, לא השלמתם צפייה – וזה אחד הדברים הכי חשובים שטיקטוק רוצה לראות. שאנשים רואים את הסרטון עד הסוף ולא מדפדפים ממנו. ואם אנשים צופים בסרטון שלכם בלופים, כלומר שוב ושוב, זה בכלל נדיר. ככל שיש יותר אנשים שצופים עד הסוף ובלופ – ככה יש יותר סיכוי שהסרטון יופץ ליותר אנשים.
  • אינטראקציה – אחד הדברם הכי חשובים שיש. טיקטוק רוצה לראות אקשן סביב הסרטון, לא רק צפיות. תגובות, לייקים, דואטים, כניסה לפרופיל של היוצר. אם הגבתם לסרטון מסוים, אם השארתם תגובה –  טיקטוק תראה לכם יותר סרטונים של אותו יוצר. לכן המטרה שלכם היא ליצור כמה שיותר אינטראקציה עם הצופים שלכם, לעודד אותם להשאיר תגובות, לענות להם ולהמשיך את השיחה כמה שיותר.
  • תחומי עניין שלכם – טיקטוק כל הזמן לומדת מה אתם עושים ומה אתם אוהבים. אם יש האשטאג מסוים שאתם מחפשים או סאונד מסוים, אתם תראו יותר סרטונים שקשורים לנושאים האלה.
    אז אחרי שהבנו איך האלגוריתם של טיקטוק עובד, בואו נעבור למה אתם יכולים לעשות כדי להשיג יותר עוקבים בטיקטוק ויותר צפיות.

אז איך להשיג יותר עוקבים בטיקטוק?

  • תמצאו נישה.  תראו, כל אחד טוב במשהו אחר ואתם צריכים לחשוב קודם כל על הנישה שבה יהיו הסרטונים שלכם. זו חייבת להיות נישה שמתאימה לכם, כדי שתוכלו ליצור עבורה תוכן מעולה באופן קבוע. אין טעם לבחור בנישה של אפייה אם בחיים לא עשית עוגה, או נישה של ביוטי אם בחיים לא התאפרת. יהיה מאד קשה להצליח בנישה שלא מדברת אליך, שלא תלהיב אותך או שאין לך בה שום מומחיות. ולא רק זה, בסוף אם אתם רוצים להרוויח כסף מטיקטוק, עדיף שהחשבון שלכם יהיה כמה שיותר ממוקד.
  • תשקיעו בפרופיל. כשאתם מגדירים את הפרופיל שלכם, יש שני דברים חשובים לעשות: תמונת הפרופיל וביו. כי בתכלס, אם מישהו נחשף לסרטון שלכם ונכנס לפרופיל שלכם, אלה הדברים הראשונים שהוא יראה כשהוא ייכנס ותהיה לו בדיוק שנייה להחליט אם לעקוב אחריכם. תמונת הביו והפרופיל שלך אמורים ליצור רושם ראשוני מעניין ומסקרן. תכתבו עליכם משפט מעניין, ושימו תמונת פרופיל מסקרנת.
  • תעלו הרבה תוכן. הטיפ הכי חשוב ברשימה! אחרי שמצאתם את הנישה שמתאימה לכם, תתחילו לייצר תוכן. הרבה תוכן. מינימום שני סרטונים ביום. ככל שתצרו יותר סרטונים ככה יש יותר סיכוי שאחד מהם יגיע לפוריו ויזכה לחשיפה. סרטונים ויראליים מביאים איתם עוד צפיות ועוד עוקבים חדשים, והם מביאים איתם יותר צפיות, וככה אתם מתחילים לטפס לאט לאט במעלה האלגוריתם של טיקטוק. זה לא קל כן? קשה לייצר הרבה תוכן משובח. אבל אין ברירה. בשביל חשבון טיקטוק מצליח צריך לעבוד.
  • תתכננו מראש. אז אמרנו שצריך להעלות הרבה פוסטים, וזה משהו שמאד קשה להשיג באופן ספונטני. לכן כדאי שתתכננו את התוכן שלכם, ממש טבלה עם מה אתם הולכים לפרסם כל יום. תזכרו שמאחורי כל סרטון ויראלי בטיקטוק, גם הוא נראה הכי קצרצר וקליל, מאחורי כל סרטון מצליח בטיקטוק יש עבודה קשה ומאומצת, לפעמים של כמה אנשים. שום דבר לא ספונטני.
  • תעברו לחשבון פרו – חשבון פרו של טיקטוק הוא כמו חשבון עסקי, ולא עולה כסף. ההבדל לעומת חשבון רגיל הוא שבחשבון פרו יש לכם כלים מתקדמים, שיעזרו לכם לנתח את כל הנתונים שקשורים לחשבון שלכם כמו מספר צפיות, מס' עוקבים ועוד. המטרה פה היא להסתכל על הנתונים ולהתחיל להתנהל בהתאם. מה הקהל שלכם הכי אהב? באיזה שלב הצטרפו אליכם עוד אנשים? אם אתם רוצים להיות מקצוענים – תתחילו להשתמש בכלים של המקצוענים.
  • תתחילו לעקוב אחרי כל התותחים. אם יש חשבון סופר מצליח באותה נישה שלכם, תעקבו אחריו ותתחילו ללמוד מה בדיוק קורה שם. כמה פעמים ביום הוא מעלה סרטון? מה הסרטונים הכי מצליחים שלו? מה לא מצליח? הרעיון פה הוא לא לחקות מישהו ותעשו מה שהוא עושה, אלא שתלמדו ותקבלו השראה.
  • תחברו לטרנדים ולהאשטגים זיהיתם אתגר? טרנד מצליח? קדימה, תתחילו לייצר תוכן שקשור אליו. כמובן, תחשבו איך אתם מתאימים אותו לסוג התוכן שלכם ולא לייצר משהו מאולץ, אבל בהחלט, ככל שתעשו יותר דברים טרנדיים ואתגרים יש סיכוי טוב לחשיפה.

לסיכום
עוקבים בטיקטוק לא יפלו עליכם מהשמיים ולא יבואו אם החשבון שלכם עומד שומם ואין בו פעילות. כדי להגיע ליותר עוקבים בטיקטוק, תצטרכו לייצר תוכן טוב, להשקיע ובעיקר להתמיד ולהעלות עוד ועוד סרטונים. בהצלחה!

אולי יעניין אתכם גם: איך לקבל הרבה לייקים באינסטגרם

מאמר זה הינו אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ משום סוג

אהבתם את המאמר? שתפו

Share on facebook
פייסבוק
Share on whatsapp
ווטסאפ
Share on twitter
טוויטר
Share on telegram
טלגרם